Waar wij deze week naar uitkijken? Naar de naam van de winnaar, nu donderdag, tijdens de UBA Xmas Lunch, van de Advertiser Personality of the Year (APOY), natuurlijk. Die eretitel wordt sinds 2002 uitgereikt door PUB en UBA samen. Hiermee willen de organisatoren adverteerders bekronen die als rolmodel kunnen dienen door hun professionaliteit, hun durf en hun bijdrage tot het reclamevak. De editie 2016 wijkt niet af van dat uitgangspunt. Het publiek werd uitgenodigd om personen die in aanmerking komen voor deze onderscheiding te nomineren op de website www.apoy.be. De laureaat wordt gekozen door de lezers van PUB, de leden van UBA en een professionele jury. En donderdag weten we dus wie Yves De Voeght (Coca-Cola), de laureaat van 2015, opvolgt: Sylvie Verbruggen (Telenet), Luc Botten (Rode Kruis-Vlaanderen) of Miguel Aguza (Ikea).
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]