Waar wij deze week naar uitkijken? Naar de naam van de winnaar, nu donderdag, tijdens de UBA Xmas Lunch, van de Advertiser Personality of the Year (APOY), natuurlijk. Die eretitel wordt sinds 2002 uitgereikt door PUB en UBA samen. Hiermee willen de organisatoren adverteerders bekronen die als rolmodel kunnen dienen door hun professionaliteit, hun durf en hun bijdrage tot het reclamevak. De editie 2016 wijkt niet af van dat uitgangspunt. Het publiek werd uitgenodigd om personen die in aanmerking komen voor deze onderscheiding te nomineren op de website www.apoy.be. De laureaat wordt gekozen door de lezers van PUB, de leden van UBA en een professionele jury. En donderdag weten we dus wie Yves De Voeght (Coca-Cola), de laureaat van 2015, opvolgt: Sylvie Verbruggen (Telenet), Luc Botten (Rode Kruis-Vlaanderen) of Miguel Aguza (Ikea).
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]