Vorig jaar pakte Bentley al eens uit met een interactieve advertentie voor een van haar modellen, waarbij je op een gedetailleerde panoramafoto van de Golden Gate-brug kon inzoomen tot op het Bentley-icoon op de zetel van de Mulsanne EWB. Dit jaar doet de autofabrikant het opnieuw. De locatie van dienst? De haven dan Dubai.
Zoom je in op de nieuwe advertentie, krijg je ditmaals het Bentley-logo te zien op de motorkap van Bentley Flying Spur. Eenmaal volledig ingezoomd kunnen kijkers ook genieten van een 360°-filmpje waarin John Paul Gregory, Bentley’s head of exterior design, meer uitleg geeft over de wagen.
Volgens Bentley gaat het bij deze advertentie zelfs om de meest gedetailleerde landschapsfoto ooit, met een grootte van maar liefst 57,7 megapixels. Het beeld werd samengesteld uit 1825 foto’s, elk genomen vanop de Cayan Tower in Dubai.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]