Waarom je het meest kritische publiek aller tijden niet moet b*llshitten

Jonge mensen worden niet wakker met de behoefte om content van merken te consumeren. Ook verwacht deze doelgroep dat merken een standpunt innemen en daadwerkelijk waarde toevoegen aan hun leefwereld. Ze cureren content real-time met hun duimen en het is nog nooit zo makkelijk geweest om marketinguitingen te ontwijken. Hoe kun je dus als merk nog relevante en impactvolle relaties aangaan met de grootste generatie in de geschiedenis?
Raphael Dumont, general manager België van wereldwijd redactioneel - en contentpowerhouse VICE geeft tijdens een Breakfast Session by PUB op maandag 25 november 2019 meer inzicht in deze jonge doelgroep. Door middel van data en insights laat hij zien wie zijn ze, wat ze typeert, hoe ze media, video en reclame-uitingen consumeren en hoe storytellingtechnieken helpen om deze doelgroep te bereiken op een duurzame en effectieve wijze.
Met meer dan 22 jaar ervaring in het vertellen van verhalen van en voor jonge mensen weet VICE als geen ander hoe je (merk)verhalen kunt vertellen die resoneren en uitblinken op hun tijdlijnen. Raphael Dumont laat met tips en tricks zien hoe merken op een authentieke manier onderdeel kunnen zijn van de cultuur van jonge mensen.
|
|
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]