Waarom je het meest kritische publiek aller tijden niet moet b*llshitten

Jonge mensen worden niet wakker met de behoefte om content van merken te consumeren. Ook verwacht deze doelgroep dat merken een standpunt innemen en daadwerkelijk waarde toevoegen aan hun leefwereld. Ze cureren content real-time met hun duimen en het is nog nooit zo makkelijk geweest om marketinguitingen te ontwijken. Hoe kun je dus als merk nog relevante en impactvolle relaties aangaan met de grootste generatie in de geschiedenis?
Raphael Dumont, general manager België van wereldwijd redactioneel - en contentpowerhouse VICE geeft tijdens een Breakfast Session by PUB op maandag 25 november 2019 meer inzicht in deze jonge doelgroep. Door middel van data en insights laat hij zien wie zijn ze, wat ze typeert, hoe ze media, video en reclame-uitingen consumeren en hoe storytellingtechnieken helpen om deze doelgroep te bereiken op een duurzame en effectieve wijze.
Met meer dan 22 jaar ervaring in het vertellen van verhalen van en voor jonge mensen weet VICE als geen ander hoe je (merk)verhalen kunt vertellen die resoneren en uitblinken op hun tijdlijnen. Raphael Dumont laat met tips en tricks zien hoe merken op een authentieke manier onderdeel kunnen zijn van de cultuur van jonge mensen.
|
|
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]