Op het vlak van contentmarketing bestaan er tal van KPI’s waarmee men de doeltreffendheid van zijn strategie kan toetsen. Het begrip ‘verblijftijd’ is vaak een van de prestatie-indicatoren die door marketeers van dichtbij wordt opgevolgd. Reden genoeg om eens te kijken hoe Google Analytics de ‘verblijftijd’ (Time on page) definieert:
“Aantal seconden dat een gebruiker doorbrengt op een bepaalde pagina. Om dat aantal te bepalen, moet men de eerste tijd die wordt doorgebracht op een bepaalde pagina aftrekken van de verblijftijd op de volgende pagina. Deze berekening wordt echter niet toegepast voor de laatste pagina (exit page)”.
Het eerste deel van deze definitie is wel tamelijk voor de hand liggend, maar de laatste zin verdient wat meer aandacht …
Het vervolg leest u hier.
---
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]