Walkie Talkie gaat helemaal voor Bio-Planet

Budgets / News

PR agency Walkie Talkie kan Bio-Planet toevoegen aan haar portfolio. Vanaf 2023 gaat het bureau aan de slag voor de keten met een allround lifestyle & corporate communicatiestrategie richting media en partners van Bio-Planet. Bio-Planet heeft alles in huis voor wie bewuste keuzes wil maken, van verse biologische groenten en fruit, vlees en veggie, brood en beleg, tot ecologische verzorgings- en schoonmaakproducten. Daarnaast biedt de winkel ook een ruim aanbod aan voor mensen met intoleranties (gluten, lactose …). Deborah Dekrem, PR account manager bij Walkie Talkie: “We hebben een gezonde portie goesting om uit de startblokken te schieten voor Bio-Planet. Als fans van het eerste uur gaan we de mooie verhalen die er liggen tot bij de media brengen en er uiteraard onze eigen Walkie Talkie-twist aan geven.”



Ruth Evenepoel (strategisch marketeer Bio-Planet): “We popelen om onze echt goede en duurzame producten én de producenten die hier dag na dag met hart en ziel voor werken in de spotlights te zetten zodat ze de aandacht krijgen die ze verdienen. Daarnaast willen we ook samen met Walkie Talkie spraakmakende acties opzetten rond maatschappelijk relevante duurzaamheidsthema’s zoals gezondheid, de klimaatproblematiek, een plantbased voedingsstijl of het omgaan met intoleranties."