Walkie Talkie verzet bergen voor Les 3 Vallées

Budgets / News

Walkie Talkie pitchte succesvol voor Les 3 Vallées en zal het skigebied op de kaart zetten in België. Met zijn zeven bekende skistations (Courchevel, Méribel, Brides-les-Bains, Les Menuires, Saint-Martin de Belleville, Val Thorens en Orelle) wil Les 3 Vallées alles bieden wat een skihart begeert.

Het Gentse PR- en communicatiebureau zal Les 3 Vallées als wintersportreferentie positioneren. Daarbij wordt vertrokken van speerpunten zoals savoir-faire op vlak van sport en gastronomie alsook Les 3 Vallées als sublieme biotoop. Voor de uitvoering naar de verschillende doelgroepen kiest Walkie Talkie naast de PR essentials ook voor enkele off-piste tactics. Het bureau coördineert onder andere een marktonderzoek en broedt op persevents. Naast de perscommunicatie zal Walkie Talkie ook instaan voor influencer marketing. Aan de hand van doorgedreven influencer mapping creëert het bureau een ambassadeursgroep die het skigebied in de kijker zal zetten.

Naast deze gewonnen pitch heeft het Gentse bureau ook het vertrouwen kregen van andere nieuwe klanten, waaronder Oise Tourisme, Bruynooghe Koffie, Hampton Bays, Materne, Bavet en Think Tomato.