Vandaag reed een vrachtwagen door Luik met daarop... een walvis. Zo dachten alvast de meeste shoppers en andere passanten. Het bleek om een stunt te gaan van het Théatre de Liège (ook bekend van het logo dat mogelijk de ontwerpers van het logo van de Olympische Spelen in Tokyo inspireerde, maar dat terzijde). En die stunt heeft te maken met de voorstelling Moby Dick, meer bepaald de theaterbewerking door Orson Welles van de gelijknamige roman van Herman Melville (de voorvader van zanger Moby, maar ook dat is een terzijde, bij aanvang van het nieuwe jaar zijn we duidelijk sneller afgeleid dan gewoonlijk).
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]