In december kondigde Proximus zijn nationaal samenwerkingsakkoord aan rond Wanagogo, een digitaal aanbod van Studio 100 voor kinderen van drie tot twaalf jaar. De televisieabonnees van Proximus kunnen vanaf 3 maart met een Wanagogo Pass de series, musicals, films, specials, muziek, boeken en spelletjes van het nieuwe aanbod bekijken. Kinderen kunnen Wanagogo online bekijken en alle inhoud ook op voorhand downloaden op hun toestel.
Op het startscherm van Wanagogo zien de kijkers de verschillende figuurtjes. Als zeer eentje selecteren, kunnen ze kiezen uit een aanbod aan series, spelletjes en films waarin dat figuurtje de hoofdrol speelt. Het aanbod wordt maandelijks verrijkt met nieuwe content en figuurtjes.
Wanagogo belooft een veilige omgeving voor kinderen: het is reclamevrij en kinderen kunnen geen aankopen doen via de applicatie. Wanagogo is zowel beschikbaar op Proximus TV als via de Wanagogo app - zowel voor iOS als voor Android. Met één abonnement krijgen de abonnees van Proximus TVvoor vier gebruikers tegelijkertijd toegang tot het nieuwe aanbod. De abonnees betalen 5,95 euro per maand voor de Wanagogo Pass.
Naast de Wanagogo Pass biedt Proximus ook een All Kids-formule aan voor 9,95 euro per maand. Hiermee krijgt de klant naast onbeperkte toegang tot Wanagogo voor 4 gebruikers ook een abonnement op het Kids-boeket - met zeven zenders - plus Disney en Ketnet op aanvraag. De eerste maand van het abonnement is voor beide formules altijd gratis.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]