Een eindje weg van het middeleeuwse stadcentrum van Mechelen, aan de Brusselsesteenweg, huist een wonderlijke communicatietuin. Wondergarden ziet het groot, maar dan in het klein: het meesterschap zit in de beperking.
Joachim Heuvinck en Gaëtan Geerkens werkten bij mediagroep Van Dijk, tot ze in 2008 beslisten om met een derde actieve partner en twee stille vennoten – de ICT-groep Cronos en het stichtersduo van het Nederlandse mediabureau Schreiner & Van Bokkel – een eigen zaak te beginnen. Vier jaar later bleven enkel Heuvinck, Geerkens en Cronos Groep over. Maar beginnen we bij het begin: waarom koos men voor die naam Wondergarden? “We wilden geen bureaunaam met onze eigen namen erin,” legt Joachim Heuvinck uit. “Eerst dachten we aan Wonderland, maar die naam was bezet. Het werd dan Wondergarden: een plek waar wordt gezaaid en geoogst.”
Meer over Wondergarden in het nieuwste magazine van PUB. Heeft u trouwens al een abonnement op PUB? Dan mist u voortaan geen enkel interessant interview of geen enkele interessante reportage...
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]