
Thomas Henry
De winnaars van WARC’s jaarlijkse Admap Prize, een wedstrijd die uitblinkers in strategisch denken in merkcommunicatie beloond, zijn onthuld. Gebaseerd op het thema “How Should TV and Social Media Be Used to Maximum Effect” werden deelnemers gevraagd om na te denken over hoe traditionele en nieuwe media samenpassen in het marketinglandschap. De jury maakte een selectie van 7 winnaars, elk met een volledig andere oplossing.
Goud is (en een prijzencheque van 5.000 dollar) is weggelegd voor Thomas Henry, senior strategist bij Mother, New York, met zijn essay “Why we’re all wasting our time”.
De andere zes winnaars zijn:
Kyle Findlay van Kantar Innovation, South Africa, met “Holistic strategies require a bird's eye view” (zilver), Matthew Turner, United Kingdom, met “Social is the solution to marketing's esprit de l'escalier moments” (brons), Charlie Ebdy van Vizeum, United Kingdom, met “Screen Wipe: Why social media is slowly killing TV and how it could help transform advertising for the better” (brons), Gareth Price van The Social Partners, United Kingdom, met “Bridging the gap between activation and fame” (judge’s commended award), Jon Reay van e3 Media, United Kingdom, met “Standalone TV ads are nothing than creative indulgence” (judge’s commended award) en Satish Pai, India, met “The tipping points” (judge’s commended award).
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]