OOH Summit focust op creativiteit en technologie

OOH Kings

Agenda / CIM / Media / News

OOH KingsDe OOH Summit, een gezamelijk initatief van Clear Channel en JCDecaux, vindt plaats op donderdag 20 april in de Event Lounge in Brussel. Deze afterwork-sessie laat nationale en internationale experts aan het woord rond het thema 'Creativiteit, data en technologie in out-of-home in de digitale wereld'.

Rosanna Caron, voorzitster van OMAC en COMD – Canada (OOH Marketing Association van Canada en het Canadese OOH Measurement Bureau), zal de Summit openen met een inspirerende presentatie over de voordelen van data in out-of-home, het gebruik van de technologie en de link ervan met mobiele telefonie. Daarna volgt een uitzetting door Dino Burbidge, Director of Innovation & Technology van WCRS in London over de toekomst van de out-of-home technologie. Jos Van Campenhout, managing partner van Outsight en voorzitter van de Technische Commissie van CIM OOH, en Stef Peeters, general manager van het CIM, zullen de nieuwe OOH-studie van het CIM presenteren, een mijlpaal voor het CIM en voor de Belgische markt.

De sessie wordt feestelijk afgesloten met de bekendmaking van de winnaars in de twee laatste categorieën van de OOH kings Awards 2016: Planning & Efficiency. Het volledige programma en gratis inschrijvingen vindt u terug op www.oohkings.be.

De OOH Kings zijn een initiatief van Clear Channel en JCDecaux, gesponsord door Guidooh, MobilAd, Mediafield, Rapport, Posterscope, Kinetic, Outsight, GSI Printing en Hecht.