Warner Home Entertainment kiest voor Day One

Budgets / News

Day One wordt de nieuwe lokale PR-partner van Warner Home Entertainment. Per direct verzorgt Day One alle PR-activiteiten van de producent in de Benelux. Het bedrijf ontfermt zich na België nu ook in Nederland over de volledige marketingmix, van perscommunicatie, over influencer marketing tot het opzetten van mediacampagnes. Day One zet zo gestaag zijn groei verder als PR- en marketingbureau voor de entertainmentsector in Benelux.

Sinds de opening van het Nederlandse kantoor in 2019 heeft het bedrijf zijn klantenportfolio fors uitgebreid. Zo wordt er vandaag op Benelux niveau gewerkt voor 2K, Bandai Namco, Universal Home Entertainment en Private Division. Warner Home Entertainment is de nieuwste toevoeging aan dat rijtje. Ook in België blijft Day One groeien. Zo beheert het sinds kort ook de mediacampagnes voor filmdistributeur Belga FilmsAnnette Stakelbeek, senior product & strategy manager Benelux, licht toe: “Na een jarenlange en succesvolle samenwerking met Day One in België hebben we besloten om ook met Day One Nederland in zee te gaan. Het was voor ons een logische stap om op deze manier geïntegreerde PR en media campagnes in de Benelux uit te zetten. We hebben er alle vertrouwen in dat de kwaliteit die Day One nu al in België levert wordt doorgetrokken naar Nederland.”

“Een Benelux agency met kantoren in beide landen met bovendien aanbod van de hele marketingmix, is dé meerwaarde die wij klanten kunnen bieden. We merken dat velen het appreciëren om te werken met een bedrijf dat meteen de hele regio kan bedienen. In beide kantoren werken we met lokale specialisten, die de markt door en door kennen. Dat zorgt voor een vlotte en gestroomlijnde samenwerking die onze klanten waarderen. We zijn dan ook bijzonder verheugd dat onze klant Warner, die er van bij de start al bij is, ook kiest voor deze Benelux efficiëntie,” besluit Koenraad Parrein, mede-oprichter van Day One.