Het aantal Belgische Snapchat-gebruikers wordt op zowat één miljoen geschat én blijft sterk groeien. De applicatie is nergens populairder bij tieners dan in België, want 60% van de 16- tot 24-jarigen gebruiken de applicatie.
Het werd daarom tijd om beter te begrijpen hoe merken in België omgaan met Snapchat. Het digitale bureau Isobar heeft in samenwerking met Digimedia een onderzoek opgezet te tonen wat de eerste ervaring van merken op de applicatie zijn. Naast ervaringen van actieve merken op Snapchat, werden in het onderzoek ook niet-actieve merken meegenomen om te zien waarom zij (nog) niet actief zijn. In totaal namen er 93 merken deel aan het online onderzoek.
Het volledige report kunt u terugvinden via deze link.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]