Wat zou u zonder PUB Magazine doen?

Media / News

Productiehuizen doen hun ding en dat doen ze goed. Toch staat hun wereld niet stil en PUB Magazine onderzocht wat de kansen en bedreigingen zijn. We spraken met (onder meer) Yannick Verdonck, Vanessa Jacob, Eurydice Gysel, Bert Brulez, Ruben Goots, Roxane Lemaire en Dimitri De Wolf.

Een andere sector die in volle transformatie is: die van de (D)OOH! Digital outdoor advertising speelt een steeds belangrijkere rol voor urban marketing en programmatic doet daar nog een schep bovenop. Geloofwaardigheid is hier hét sleutelwoord. Aan het woord komen bijvoorbeeld Baudouin van de Berg, Wim Jansen, Jos Van Campenhout, Kristof Van Goethem, Christine Van den Bergh, Olivier Degrez, Kenneth De Decker, Thomas De Greef en Dhan Claes. Nog over urban marketing spreken Arno Geets, Didier Navette en Tom Blomme.

En nog in het nieuwe nummer van PUB Magazine: Frank Geerts, Alessandro Segatta, Dries De bruyn, Christophe Rosière, Maha Karim, Barbara Vangheluwe, Jean-Marc Nollet, Bruno Van Bouq, Karlien Eeman, Peter Ampe & Emily Rammant, Ariane Floderer, Marc Fauconnier, Anne Sneyers, Max Fauconnier, Lina Fauconnier en vele anderen. Om Joe La Pompe niet te vergeten...

Lees het volledige magazine op papier of online!