Fairebel wint de World Dairy Innovation Award van Zenithinternational Londen, meer bepaald de prijs voor 'Best corporate social responsibility report or initiative'. Daar zijn goede redenen voor. Fairebel liet zijn leveranciers toe zich in een coöperatieve te verenigen en zo hun eigen merk te bouwen. Daardoor krijgen de landbouwers loon naar werk én kunnen ze trots zijn op hun prestaties. Sterker, Fairebel goot het idee van crowdfunding onlangs in het concept COWfunding: voortaan kan elke consument zich ontpoppen tot een cons'acteur en investeren in Faircoop - en zo indirect zélf een coöperator worden.
Rossel Advertising tekent mee voor het succes van Fairebel. Dat investeert nu al drie jaar haar mediabudget in de regie van Rossel. Die is er intussen in geslaagd de bekendheid en het marktaandeel van het merk fors te verhogen. Rossel Advertising is trots op zijn doeltreffende crossmediale campagnes voor Fairebel.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]