Wat weet Colin Firth over klantenbeleving?

Vandaag is Adobe Summit EMEA 2017, de jaarlijkse Europese digital marketing conferentie waar meer dan 5.000 marketing, business en IT-professionals aan deelnemen, van start gegaan. Op het programma: tal van interessante sprekers. Zoals de bekroonde acteur en mensenrechtenactivist Colin Firth, Engels voetbalinternational en topscorer aller tijden van Chelsea FC Frank Lampard, BBC- sportpresentator en voormalig atleet Gabby Logan en televisie- en radiopresentator, filmrecensent, acteur en komiek Jonathan Ross. Uit het bedrijfsleven komen onder meer Dr. Rainer Feurer, senior vice president van BMW Group, Nick Drake, senior vice president of Digital bij T-Mobile, en James Sommerville, VP of Global Design bij The Coca- Cola Company. Zij delen het podium onder meer met grote internationale en regionale merken als HostelWorld Group, Mr and Mrs Smith, Adidas, Lenovo, Ford Europe en Lidl.
Adobe organiseert dit soort events niet zomer. "In een wereld waarin digital binnen iedere industrie voor disruptie heeft gezorgd, beseffen leidende ondernemingen dat het bieden van exceptionele klantervaringen essentieel is voor het opbouwen van langdurige klantrelaties," zo luidt het. "Het bieden van goede klantervaringen onderscheidt de leiders van de achterblijvers en dit vereist diepgaande inzichten en een fantastisch design."
Adobe introduceert bijvoorbeeld verschillende innovaties om de content-workflow te stroomlijnen, waaronder nieuwe integraties tussen Adobe Marketing Cloud en Creative Cloud. Daarnaast biedt Adobe nieuwe functies die marketeers in staat stellen om zeer gepersonaliseerde en aantrekkelijke content eenvoudiger te zoeken, orkestreren en beheren: nieuwe mogelijkheden om content in te zetten die ontworpen is in Creative Cloud via Adobe Experience Manager, de integratie van Adobe Dreamweaver met Adobe Campaign en de beschikbaarheid van Adobe Fluid Experiences, onderdeel van Adobe Experience Manager. Fluid Experiences wordt mogelijk gemaakt door Adobe Sensei, Adobes kunstmatige intelligentie en machine learning framework.
Tijdens ‘Summit Sneaks’ toont Adobe nog niet aangekondigde technologieën op het gebied van AI, VR en IoT. Sneaks biedt het publiek een kijkje in de toekomst en inspireert merken om na te denken over hoe zijn hun huidige klantbelevingen en bedrijfsprocessen anders kunnen invullen. Daar komen we later zeker op terug...

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


