Ter gelegenheid van de Cristal MAD, die op zaterdag 15 december werd afgesloten, hadden diverse sprekers het over grote thema van de kunstmatige intelligentie. PUB biedt u vandaag en de komende dagen vier interessante video's waarin u verschillende acteurs uit de wereld van de communicatie te zien en te horen krijgt. Voor Jean-Luc Chetrit (zie foto), algemeen directeur van de UDA (Union des Annonceurs en France), begint het allemaal met een verhaal over... een schoenendoos. "De 20e verjaardag van mijn zoon. Om zijn verjaardag voor te bereiden, stortte ik me in een schoenendoos met oude foto's. Ik kwam een oude foto van mijn vader arm in arm met twee jonge vrouwen..... Een verrassing. Maar voor het vinden van foto's van mijn zoon was er geen probleem, met dank aan Facebook. We zijn verhuisd van de schoenendoos naar de doos van Pandora..... We leven in de 'onmiddellijkheid', met rechtstreekse toegang tot intieme dingen. Merken zijn ook aanwezig, misschien wel te aanwezig. Hoe kunnen merken hun plaats vinden in een intieme relatie?"
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]