Ter gelegenheid van de Cristal MAD, die op zaterdag 15 december werd afgesloten, hadden diverse sprekers het over grote thema van de kunstmatige intelligentie. PUB biedt u vandaag en de komende dagen vier interessante video's waarin u verschillende acteurs uit de wereld van de communicatie te zien en te horen krijgt. Voor Jean-Luc Chetrit (zie foto), algemeen directeur van de UDA (Union des Annonceurs en France), begint het allemaal met een verhaal over... een schoenendoos. "De 20e verjaardag van mijn zoon. Om zijn verjaardag voor te bereiden, stortte ik me in een schoenendoos met oude foto's. Ik kwam een oude foto van mijn vader arm in arm met twee jonge vrouwen..... Een verrassing. Maar voor het vinden van foto's van mijn zoon was er geen probleem, met dank aan Facebook. We zijn verhuisd van de schoenendoos naar de doos van Pandora..... We leven in de 'onmiddellijkheid', met rechtstreekse toegang tot intieme dingen. Merken zijn ook aanwezig, misschien wel te aanwezig. Hoe kunnen merken hun plaats vinden in een intieme relatie?"
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]