
clearchannel
Hoegaarden Rosée, sinds 2012 niet meer actief in de media, maakt een opmerkelijke comeback in het reclamelandschap met een reusachtige waterval in Antwerpen. Er stroomt een grote roze golf van frisheid uit een immense banner langs de Antwerpse kaai, nabij talloze consumptieplaatsen op het Eilandje, de trendy wijk van de havenstad.
De actie begon op 28 juni en loopt tot 2 augustus en is het resultaat van een samenwerking tussen AB Inbev, Vizeum, Posterscope en Urban Media, afdeling van Clear Channel.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




