
clearchannel
Hoegaarden Rosée, sinds 2012 niet meer actief in de media, maakt een opmerkelijke comeback in het reclamelandschap met een reusachtige waterval in Antwerpen. Er stroomt een grote roze golf van frisheid uit een immense banner langs de Antwerpse kaai, nabij talloze consumptieplaatsen op het Eilandje, de trendy wijk van de havenstad.
De actie begon op 28 juni en loopt tot 2 augustus en is het resultaat van een samenwerking tussen AB Inbev, Vizeum, Posterscope en Urban Media, afdeling van Clear Channel.

Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]

Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]

Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]






