Ondanks de degradatie naar de tweede klasse van het Belgisch voetbal verkocht KV Mechelen meer dan 10.000 abonnementen. Dit historisch clubrecord werd behaald in samenwerking met WAVE.
Een topspits haalt geen cijfers zonder de aanvoer vanuit het middenveld. Dat heeft KV Mechelen goed begrepen, en daarom nam de club WAVE onder de arm om de perfect assists te leveren. Het doel: ondanks de degradatie naar 1B toch meer abonnementen verkopen. WAVE dokterde een tactisch plan uit onder de hashtag #Samenbouwen. Een versterkte spelerskern, nieuwe investeerders en de bouw van een nieuwe businesstribune tonen de ambitie van KV Mechelen. Daarom riep WAVE via clubicoon Mark Uytterhoeven en bekende supporter Bart Cannaerts de KVM-fans op om mee te bouwen aan de toekomst. Uitgebreide visibility in het Mechelse straatbeeld en een social campagne sloegen aan bij het publiek.
Het resultaat: KV Mechelen verkocht meer dan 10.000 abonnementen. Een clubrecord en de hoogste verkoop in tweede klasse. WAVE zette een counter op poten en gaf een scherpe voorzet. Nu is het aan ‘de Malinwa’ om volop te scoren en terug te keren naar de Jupiler Pro League.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]