DreamLand wil scoren met een volledig nieuw voetbalassortiment en rekent op de scherpe voorzetten van Wave Agency. De grinta van Wave wordt aangevuld met de frivoliteit van Streetsoccer Belgium. Samen met DreamLand dagen de balkunstenaars de kinderen uit om de straten en pleintjes onveilig te maken met hun mooiste voetbaltricks. Want alles is leuker als je speelt, en al zeker op lange zomeravonden.
Naar aanleiding van het WK gaf DreamLand ook de aftrap van een ludieke spaaractie. Verzamel de leuke supportersbandjes en maak kans op een van de 100 exclusieve World Class Fan bandjes. Drie bezitters van zo’n bandje winnen tijdens de laatste groepswedstrijd van de Rode Duivels op 28 juni een uniek WK-feest, georganiseerd door DreamLand.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]