Wavemakers neemt vliegende start met Laurine Poortmans

News / People

Het strategisch en creatief PR-bureau Wavemakers krijgt er een nieuwe collega bij. Laurine Poortmans zal het team versterken als account manager waar ze met haar expertise nieuwe marktsegmenten zal aanboren en de influencer relations verder zal professionaliseren. In het nieuwe jaar verwelkomt het bureau bovendien een heleboel nieuwe klanten.

Na meer dan vijf jaar aan de slag te zijn bij Warner Music als verantwoordelijke voor de pers en influencer relaties van verschillende nationale en internationale artiesten was Laurine Poortmans op zoek naar een nieuwe uitdaging. Door haar enthousiasme en creativiteit werd het een match made in heaven voor Wavemakers. “Haar ervaring, uitgebreid netwerk en social media kennis zullen de doelstellingen van Wavemakers op het gebied van influencer relations verder optimaliseren. Haar achtergrond in de muziekindustrie zal ons de kans geven ook deze markt te betreden,” vertelt Elke De Mayer, strategic director van Wavemakers.

Daarnaast zullen er in 2020 een heleboel nieuwe klanten een beroep doen op het strategisch denkwerk van Wavemakers. Zo zal het team onder meer de communicatiestrategie uitwerken voor I.Ma.Gi.N. Jewels, Xwift Racing Events en het Sociaal Fonds voor Transport en Logistiek.