Waze gaat in België en Luxemburg van start met een programma voor influencer- en perscommunicatie. De navigatieapp rekent voor zijn mediarelaties op de techexpertise en ervaring van het Antwerpse PR-bureau Factivity.
“De verkeersdrukte in België behoort tot de hoogste in Europa en Waze telt bij ons dan ook al een uitgebreide gebruikerscommunity. Daarmee is de populaire app voor Belgische bedrijven en gemeenten een interessant platform voor verkeersdata en hyperlokale advertenties. Samen met Waze zullen we werken aan hun merkbekendheid in het B2B-segment. PR blijft een effectief communicatiemiddel om snel verschillende doelgroepen te bereiken,” zegt Rafaël Tirmarche, managing partner bij Factivity. Het bureau zet sterk in op persoonlijke en duurzame mediarelaties van merken. “We zijn blij en trots dat onze pragmatische aanpak Waze heeft overtuigd om Factivity te kiezen als lokale aanspreekpunt voor journalisten.”
Met de komst van Waze bevestigt Factivity zijn sterke specialisatie in technologie, zowel voor consumenten als voor bedrijven. Naast Cisco en Econocom werkt Factivity onder meer voor Isabel Group, ML2Grow en MobieTrain.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]