Waze aan boord bij Factivity

Budgets / News

Waze gaat in België en Luxemburg van start met een programma voor influencer- en perscommunicatie. De navigatieapp rekent voor zijn mediarelaties op de techexpertise en ervaring van het Antwerpse PR-bureau Factivity.

“De verkeersdrukte in België behoort tot de hoogste in Europa en Waze telt bij ons dan ook al een uitgebreide gebruikerscommunity. Daarmee is de populaire app voor Belgische bedrijven en gemeenten een interessant platform voor verkeersdata en hyperlokale advertenties. Samen met Waze zullen we werken aan hun merkbekendheid in het B2B-segment. PR blijft een effectief communicatiemiddel om snel verschillende doelgroepen te bereiken,” zegt Rafaël Tirmarche, managing partner bij Factivity. Het bureau zet sterk in op persoonlijke en duurzame mediarelaties van merken. “We zijn blij en trots dat onze pragmatische aanpak Waze heeft overtuigd om Factivity te kiezen als lokale aanspreekpunt voor journalisten.”

Met de komst van Waze bevestigt Factivity zijn sterke specialisatie in technologie, zowel voor consumenten als voor bedrijven. Naast Cisco en Econocom werkt Factivity onder meer voor Isabel Group, ML2Grow en MobieTrain.