We Are Social en BIC krabbelen erop los

Het is vaak sterker dan onszelf. Een tijdschrift dat rondslingert, een pen... En voor hij het weet krijgt die arme meneer die nergens om had gevraagd een hele make-over. Snorretje hier, brilletje daar. Er zit een kunstenaar in ieder van ons. Er wordt zelfs gezegd dat het random krabbelen goed zou zijn voor onze concentratie, ons geheugen en onze creativiteit.
Om de vijftigste verjaardag van zijn iconische vierkleurenpen te vieren (geef toe, u heeft er ook zo een gehad) eert BIC, samen met het Franse bureau We Are Social, net die krabbels die zo dierbaar zijn voor jong en oud. Het bureau ontwikkelde een Instagramfilter, GribouilleLens, waarmee u op het sociale netwerk naar hartelust kan krabbelen in augmented reality. De hele tijd. Op iedereen.


Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





