Het is vaak sterker dan onszelf. Een tijdschrift dat rondslingert, een pen... En voor hij het weet krijgt die arme meneer die nergens om had gevraagd een hele make-over. Snorretje hier, brilletje daar. Er zit een kunstenaar in ieder van ons. Er wordt zelfs gezegd dat het random krabbelen goed zou zijn voor onze concentratie, ons geheugen en onze creativiteit.
Om de vijftigste verjaardag van zijn iconische vierkleurenpen te vieren (geef toe, u heeft er ook zo een gehad) eert BIC, samen met het Franse bureau We Are Social, net die krabbels die zo dierbaar zijn voor jong en oud. Het bureau ontwikkelde een Instagramfilter, GribouilleLens, waarmee u op het sociale netwerk naar hartelust kan krabbelen in augmented reality. De hele tijd. Op iedereen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]