We Are Social leest de grootste sterren

Crea / News

In 2019 deed Co-Star Astrology zijn intrede, een applicatie voor Gen Z die astrologie, psychologie en een flinke dosis sarcasme op één plek samenbrengt. Het inspireerde het Franse We Are Social alvast om de toekomst te voorspellen van twaalf van de grootste merken ter wereld.  

Coca-Cola: waterman

“Ah Coca-Cola, jij bent een échte waterman! Jij bent steeds innovatief en ziet de dingen anders. Het is niet verwonderlijk dat je de 20e eeuw hebt overleefd, goed gedaan! Maar nu even serieus, het betekent ook dat je een onbereikbaar ideaal nastreeft. Dat je droomt van het onmogelijke. Jij zal nooit tevreden zijn en dus gedoemd om de rest van je leven in angst te leven. Stay safe, oké? Oh, en niet te vergeten: 2020 zal E X P L O S I E F voor je zijn! Het zijn Olympische Spelen en jij bent officiële partner. Dus rust nog wat uit, nu je kan.”

Barbie: vissen 

“Barbie, ik zou er alles voor geven om er op mijn zestigste nog zoals jij uit te zien. Jij slaagt erin om denkbeeldige werelden te bouwen. Op het eerste zicht lijk je wat oppervlakkig, maar zo onafhankelijk als jij hebben we nog niemand geweten. Ter herinnering: in 1965 was je astronaut, dat is VIER jaar voor Neil Armstrong de maan op liep. Je was ook de eerste vrouw die president wilde worden van de Verenigde Staten en vorig jaar, op je 59ste, stortte je je in een carrière als ingenieur. Doe zo verder in 2020!

McDonald’s: ram

“De horens van Ram symboliseren zijn delicatesse, zachtheid en discretie. No way! Jij breekt deuren met de jouwe en zorgt ervoor dat je altijd in de spotlights staat. Je bent de aardappel in het pakje friet: je zorgt voor vreugde in ons sombere, dagelijkse leven. Maar hé, niet iedereen is perfect. Ook jij niet. Jouw poging om ieders BFF te zijn is een uiting van je enorme ego. En de wereld verandert! Je verandert dus best mee, of je wordt in 2020 de zoveelste boomer.”

Benieuwd naar meer? We Are Social postte ook de andere negen merken op zijn Instagrampagina