Sociale netwerken zijn gek op tatoeages, maar is dat ook omgekeerd zo? “Natuurlijk!”, klinkt het bij We Are Social. Met de hulp van Paul Grange en Maron Megglé ontwierp het bureau een reeks tattoos die overeenkomsten vindt tussen beide werelden. Wist u bijvoorbeeld dat de bliksemschicht, ook bekend uit Facebooks chatlogo, in een tattoo-ontwerp staat voor kracht? Voor wie één van deze tattoos graag op zijn lichaam vereeuwigd ziet: het bureau betaalt één fan zo'n tattoo. Een foto posten van het gewenste ontwerp met de tag #weartattoo volstaat, We Are Social doet de rest: begin januari kiest het bureau de gelukkige aan de hand van een trekking.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]