We kunnen niet om These Days en Vlam/Bio heen

De VLAM-campagne voor bioproducten met de slogan “Bio. Je kan er niet omheen” is ondertussen toe aan de derde en laatste jaargang. Met de campagne wil de sector benadrukken dat er voor haast elk product een kwalitatief en lekker biologisch alternatief bestaat. Na de vorige twee jaar was de winkelkar intussen al goedgevuld met groenten, ijsjes, koffie, pizza, limonade, ontbijtgranen, wafels, pasta… Dit jaar voegt de campagne onder meer sportrepen, bier, wijn, kaas, jam, koolrabi, babyvoeding, stokbrood en kant-en-klare maaltijden toe aan het bioboodschappenlijstje. Smakelijk!
Credits
- Client: VLAM
- Product Manager VLAM: Marina Sablon
- Agency: These Days
- Account Manager: Sabrina Janssen, Joke Tersago
- Creative Director: Samuel De Volder
- AD: Sven Van Hooydonck, Bram Vanlooveren
- Copywiter: Danny Vissers, Joeri Quinet, Tomas Van Loon
- Design: Inge Vanhees
- Production: Ingeborg Van Hoof
- Photographer: Jeffrey Vanhoutte
- Radio Production Company: Het Geluidshuis
- Production Company: White Russian
- Retouching: The Living Room
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]