We kunnen niet om These Days en Vlam/Bio heen

De VLAM-campagne voor bioproducten met de slogan “Bio. Je kan er niet omheen” is ondertussen toe aan de derde en laatste jaargang. Met de campagne wil de sector benadrukken dat er voor haast elk product een kwalitatief en lekker biologisch alternatief bestaat. Na de vorige twee jaar was de winkelkar intussen al goedgevuld met groenten, ijsjes, koffie, pizza, limonade, ontbijtgranen, wafels, pasta… Dit jaar voegt de campagne onder meer sportrepen, bier, wijn, kaas, jam, koolrabi, babyvoeding, stokbrood en kant-en-klare maaltijden toe aan het bioboodschappenlijstje. Smakelijk!
Credits
- Client: VLAM
- Product Manager VLAM: Marina Sablon
- Agency: These Days
- Account Manager: Sabrina Janssen, Joke Tersago
- Creative Director: Samuel De Volder
- AD: Sven Van Hooydonck, Bram Vanlooveren
- Copywiter: Danny Vissers, Joeri Quinet, Tomas Van Loon
- Design: Inge Vanhees
- Production: Ingeborg Van Hoof
- Photographer: Jeffrey Vanhoutte
- Radio Production Company: Het Geluidshuis
- Production Company: White Russian
- Retouching: The Living Room
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]