We kunnen niet om These Days en Vlam/Bio heen

Crea / News

Print_VlamBio_KoolrabiDe VLAM-campagne voor bioproducten met de slogan “Bio. Je kan er niet omheen” is ondertussen toe aan de derde en laatste jaargang. Met de campagne wil de sector benadrukken dat er voor haast elk product een kwalitatief en lekker biologisch alternatief bestaat. Na de vorige twee jaar was de winkelkar intussen al goedgevuld met groenten, ijsjes, koffie, pizza, limonade, ontbijtgranen, wafels, pasta… Dit jaar voegt de campagne onder meer sportrepen, bier, wijn, kaas, jam, koolrabi, babyvoeding, stokbrood en kant-en-klare maaltijden toe aan het bioboodschappenlijstje. Smakelijk!Print_VlamBio_Stokbrood
Print_VlamBio_Sportreep

Credits

  • Client: VLAM
  • Product Manager VLAM: Marina Sablon
  • Agency: These Days
  • Account Manager: Sabrina Janssen, Joke Tersago
  • Creative Director: Samuel De Volder
  • AD: Sven Van Hooydonck, Bram Vanlooveren
  • Copywiter: Danny Vissers, Joeri Quinet, Tomas Van Loon
  • Design: Inge Vanhees
  • Production: Ingeborg Van Hoof
  • Photographer: Jeffrey Vanhoutte
  • Radio Production Company: Het Geluidshuis
  • Production Company: White Russian
  • Retouching:  The Living Room

Print_VlamBio_Confituur