We kunnen niet om These Days en Vlam/Bio heen

De VLAM-campagne voor bioproducten met de slogan “Bio. Je kan er niet omheen” is ondertussen toe aan de derde en laatste jaargang. Met de campagne wil de sector benadrukken dat er voor haast elk product een kwalitatief en lekker biologisch alternatief bestaat. Na de vorige twee jaar was de winkelkar intussen al goedgevuld met groenten, ijsjes, koffie, pizza, limonade, ontbijtgranen, wafels, pasta… Dit jaar voegt de campagne onder meer sportrepen, bier, wijn, kaas, jam, koolrabi, babyvoeding, stokbrood en kant-en-klare maaltijden toe aan het bioboodschappenlijstje. Smakelijk!
Credits
- Client: VLAM
- Product Manager VLAM: Marina Sablon
- Agency: These Days
- Account Manager: Sabrina Janssen, Joke Tersago
- Creative Director: Samuel De Volder
- AD: Sven Van Hooydonck, Bram Vanlooveren
- Copywiter: Danny Vissers, Joeri Quinet, Tomas Van Loon
- Design: Inge Vanhees
- Production: Ingeborg Van Hoof
- Photographer: Jeffrey Vanhoutte
- Radio Production Company: Het Geluidshuis
- Production Company: White Russian
- Retouching: The Living Room
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]