Weber Shandwick breidt zijn Belgische activiteiten uit en neemt vier nieuwe consultants aan. Het team dat zich specialiseert in de Belgische markt telt nu 14 consultants. De activiteiten binnen de Belgische markt blijven toenemen en het bureau kende de laatste maanden een sterke groei. Weber Shandwick besloot daarom om verder te investeren in de lokale markt, wat zijn internationale aanbod mooi aanvult. Erik Lenaers staat aan het hoofd van het Belgische team en is ook deel van het senior leadership-team van Weber Shandwick in Brussel.
Om klanten te ondersteunen bij het creëren van creatieve content, verwelkomt het team ook Shelley Dockx en Lisa De Bonnet. Dockx heeft meer dan twee jaar ervaring als communicatiespecialist en werkte zowel voor verschillende agentschappen als in-house. Ze zal de rol van senior content associate opnemen en het redactieteam coördineren om dynamische content te creëren. De Bonnet is onlangs afgestudeerd en deed verschillende digitale stages in communicatiebureaus. Ze zal als paid expert aan de slag gaan en betaalde sociale media campagnes plannen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]