Weber Shandwick België investeert in nieuw talent

News / People

Liedewij Verbiest

Liedewij Verbiest

Weber Shandwick breidt zijn Belgische activiteiten uit en neemt vier nieuwe consultants aan. Het team dat zich specialiseert in de Belgische markt telt nu 14 consultants. De activiteiten binnen de Belgische markt blijven toenemen en het bureau kende de laatste maanden een sterke groei. Weber Shandwick besloot daarom om verder te investeren in de lokale markt, wat zijn internationale aanbod mooi aanvult. Erik Lenaers staat aan het hoofd van het Belgische team en is ook deel van het senior leadership-team van Weber Shandwick in Brussel.

Twee managersprofielen versterken het team, Liedewij Verbiest en Kevin Scheers. Verbiest is een doorgewinterde consultant die eerder werkte bij Famous Relations. Ze is gespecialiseerd in mediarelaties en projectmanagement voor klanten. Ze zal de rol van consultant in mediarelaties op zich nemen. Scheers heeft meer dan 6 jaar ervaring in public relations consulting voor B2B- en B2C-projecten, in het creëren van creatieve content en crisiscommunicatie. Hij verliet Ketchum om zich in september aan te sluiten bij Weber Shandwick als account director gespecialiseerd in geïntegreerde media.
0

Kevin Scheers


Om klanten te ondersteunen bij het creëren van creatieve content, verwelkomt het team ook Shelley Dockx en Lisa De Bonnet. Dockx heeft meer dan twee jaar ervaring als communicatiespecialist en werkte zowel voor verschillende agentschappen als in-house. Ze zal de rol van senior content associate opnemen en het redactieteam coördineren om dynamische content te creëren. De Bonnet is onlangs afgestudeerd en deed verschillende digitale stages in communicatiebureaus. Ze zal als paid expert aan de slag gaan en betaalde sociale media campagnes plannen.