Webinar met Merkle en Albert Heijn

Agenda / News

In deze uitdagende tijden is de meest efficiënte manier om klanten te behouden en uw bedrijf te laten groeien het benutten van bestaande klantgegevens om aantrekkelijke 1:1-communicatie te creëren, in al uw kanalen. En dat is precies wat Merkle deed voor Albert Heijn (onderdeel van Ahold Delhaize). Samen met Merkle en Dentsu gebruikt Albert Heijn data om e-commerce hand in hand te laten gaan met above-the-line communicatie.

Hoe zorgt u ervoor dat elke marketingactie meetbaar bijdraagt aan uw groei? En hoe zorgt u ervoor dat uw team de juiste inzichten heeft voor effectieve campagnes? Welke praktische stappen kunt u nemen om uw resultaten te verbeteren door middel van data?

De antwoorden op deze vragen willen Albert Heijn, Merkle en Dentsu u bezorgen tijdens het webinar ‘De Brand Recovery Series: Grow with new insights from your customers’. Komen aan het woord: Suzanne Klein, data lead DDL bij Dentsu, Jeroen Oosterbaan, marketingeffectiviteit bij Albert Heijn en Joffrey Hoijer, vice president solutions bij Merkle (Dentsu).

“Tijdens deze webinar geven onze sprekers een kijkje in de praktijk van Albert Heijn op het vlak van data, CRM en media, wat resulteerde in een slimmere en effectievere marketing. Ze laten zien hoe Albert Heijn een meer persoonlijke relatie met zijn klanten heeft opgebouwd door vanuit een klantperspectief naar data te kijken en hoe het Albert Heijn Marketingmodel en de modelgebaseerde e-commerce geweldige bedrijfsresultaten hebben opgeleverd.”

Het webinar vindt plaats op 11 juni om 14 uur. Om u aan te melden, kunt u zich inschrijven door een e-mail te sturen naar brandrecoveryseries@dentsuaegis.com.