WEEK VAN HET GEHOOR MET AMPLIFON EN SERVICEPLAN

Alle Luikenaars verdienen een goed gehoor. Zelfs standbeelden! Daarom organiseert Amplifon eind november in de vurige stede een speciaal evenement: de week van het gehoor. Voor de communicatie rond dit evenement deed het merk van hoortoestellen een beroep op Serviceplan, dat speciaal voor de gelegenheid een printcampagne (OOH en magazine insert) ontwikkelde, gebaseerd op een lokale insteek.

De visual stelt het standbeeld voor van André Grétry, een componist van Luikse afkomst, voorzien van een koptelefoon waarmee in de Amplifon centra de gehoortests worden uitgevoerd. Het idee wordt nog versterkt door de culturele context van het standbeeld. Dat bevindt zich namelijk aan de voet van de Koninklijke Opera van Wallonië, welbekend bij de Luikenaars en uiteraard gelinkt aan het gehoor.
Credits
Client: Amplifon
Contacts: Gwendoline Henusse, Pamela Poté
Agency: Serviceplan
CD: Quentin Watelet
ECD: Benoit Vancauwenberghe
Art Director: Louis Roba
Copywriter: Alexandre Grevesse
Strategic planner: Robbe Vandendooren
Accounts: Tanguy Georis & Augustin Ide
Graphic Designers: Sergio Menendez & Denis Roumegoux

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





