We kennen het allemaal. Die kleine vermoeidheid na het eten. Zo omstreeks 13.32 tot 13.33 uur… En de beste dosis anti-moe… is een Nalu, zo meldt The Manifest: "Vandaar ook dat Nalu volop deze periode kiest om te communiceren en zich zelfs gedurende de hele zomer concentreert op die ene minuut van 13:33 uur!"
Concreet: sinds 1 juli en tot 2 september zal Nalu elke werkdag aanwezig zijn op de radio, om precies 13.33 uur. De spots worden uitgezonden via een zeer uitgebreide selectie van nationale radiozenders. Dit betekent meteen ook dat er per taal niet minder dan 44 radiospots werden uitgewerkt door The Manifest om deze periode in te vullen.
Credits
Klant : MonsterEnergy/Nalu, Laura Gribomont
Creatie : Olivier Vozzella, Cédric Tielemans, Laurence Lising, Stephan Laurijs
Account : Didier Mees
Media : Radio
Studio : Switch
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]