Wegens succes verlengd: Ads & Data organiseert opnieuw Het Slimste Reclamebureau ter Wereld

Na de geslaagde eerste editie van vorig jaar barst de strijd om de titel van Het Slimste Reclamebureau ter Wereld opnieuw los. Dat kondigde Ads & Data in geheel eigen stijl aan op de Creative Belgium Awards in het Casino van Knokke.
Ads & Data verenigt de crème de la crème van de Belgische reclamewereld in Het Slimste Reclamebureau ter Wereld. Het geeft de reclamebureaus de kans om aan de populairste quiz van Vlaanderen deel te nemen en hun reclamekennis op een ludieke manier te testen. Zo komen ze ook in aanraking met alle mediamerken van Ads & Data, wat toekomstige samenwerkingen met Ads & Data Brand Studio alleen maar kan bevorderen.
Vorig jaar kroonde Hannibal zich tot Het Slimste Reclamebureau ter Wereld na een razend spannende finale met iO en LDV United als geduchte tegenstanders. Reden genoeg voor Ads & Data om hier een vervolg aan te breien. Media-creativiteit is Ads & Data's specialiteit, dus geen betere manier om dit nieuws aan te kondigen dan via een mini-quiz op de Creative Belgium Awards. Al wie zich geroepen voelde, mocht zich settelen in één van de drie stoelen en al even proeven van de roem. Een geslaagde opwarmer voor het echte werk tijdens de voorronde.
Erik Van Looy zal opnieuw vergezeld van Bart Cannaerts de voorronde presenteren die op donderdag 30 november online wordt gespeeld. Tijdens deze ronde mogen alle enthousiastelingen van de reclamebureaus mee quizzen. Nadien mogen de drie bureaus die daar de beste score halen een kandidaat afvaardigen om op vrijdag 15 december plaats te nemen in één van de befaamde oranje stoelen voor de finale in de studio van De Slimste Mens ter Wereld. Ook hier zal presentator Erik Van Looy alles in goede banen leiden, vergezeld van twee juryleden die later worden bekendgemaakt. Nadien kan de hele sector dan in een speciale uitzending ontdekken wie zich minstens één jaar lang ‘Het Slimste Reclamebureau ter Wereld’ mag noemen.
“Vorig jaar was het enthousiasme binnen de reclamesector om deel te nemen aan Het Slimste Reclamebureau ter Wereld enorm groot, waardoor de beslissing voor een tweede editie snel was genomen. Dit bewijst meteen ook de kracht van dit iconische Play-format. Dit jaar gaan we opnieuw resoluut voor de combinatie reclame en humor,” aldus Ilse Baele, marketing director van Ads & Data.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]