20Something, de jongerenmarketingafdeling van Serviceplan gevestigd in Sint-Pieters-Woluwe, lanceert een wervingscampagne met een rap. 20Something, tien jaar geleden opgericht als een bureau gespecialiseerd in marketing voor millennials, werd recent integraal onderdeel van Serviceplan Benelux, zoals PUB eerder meldde. Het bureau verliet de traditionele wervingsmethodes voor iets meer vooruitstrevend. Om altijd in contact te blijven met de nieuwste generaties en om hen beter te begrijpen, wilde 20Something zich steeds omringen met studenten. Daarom besloten ze om nieuwe teams op hun manier aan te werven. Hiphop is uitgegroeid tot het meest beluisterde muziekgenre van Gen Y & Z. Het suces is zelfs zo groot dat je nu overal rappers kunt ontmoeten... zelfs in reclamebureaus! Zo kwamen Aubin & Anthony (creatief studentenduo) en Dimitri (jonge strategic planner) elkaar tegen op het bureau. Vandaag (re)presenteren ze 20Something met de microfoon in de hand en tonen ze het leven in het bureau met hun 100% homemade productie.
20Something toont met de campagne - die bestaat uit een lied met een videoclip, gedeeld op verschillende kanalen zoals YouTube en Spotify, dat ze een referentiepunt willen blijven voor kennis over millennials en jongeren in het algemeen. Na meer dan 500 studenten die deel waren van het team, bereidt het bureau zich dus voor op een nieuwe golf studenten die bij hen stage willen lopen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]