Na de aankondiging dat de Amerikaanse streamdienst Netflix plannen heeft om uit te breiden in Europa, wordt de 'nieuwe reus van de schermen' met argusogen gevolgd. En Netflix is niet de enige: andere machtige spelers als Amazon, HBDO en Hulu in de Verenigde Staten bieden even aantrekkelijke gelijkwaardige diensten aan met een haast onbeperkte filmcatalogus tegen een lage prijs. In België maken operatoren als Belgacom Tv, VOO, Telenet, Bhaalu, maar ook televisiezenders gebruik van internet of de kabel om lineair televisiekijken te doorbreken. Dag na dag worden deze nieuwe diensten ervaren als echte symbolen van de evolutie van de traditionele televisie, zonder er het einde van in te luiden. Heeft het klassieke televisieaanbod nog een toekomst tegenover deze streamingreuzen? Worden deze nieuwkomers onderworpen aan de wettelijke regeling die van toepassing is op alle televisiediensten, en met welke uitdagingen en gevolgen?
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]