Na de aankondiging dat de Amerikaanse streamdienst Netflix plannen heeft om uit te breiden in Europa, wordt de 'nieuwe reus van de schermen' met argusogen gevolgd. En Netflix is niet de enige: andere machtige spelers als Amazon, HBDO en Hulu in de Verenigde Staten bieden even aantrekkelijke gelijkwaardige diensten aan met een haast onbeperkte filmcatalogus tegen een lage prijs. In België maken operatoren als Belgacom Tv, VOO, Telenet, Bhaalu, maar ook televisiezenders gebruik van internet of de kabel om lineair televisiekijken te doorbreken. Dag na dag worden deze nieuwe diensten ervaren als echte symbolen van de evolutie van de traditionele televisie, zonder er het einde van in te luiden. Heeft het klassieke televisieaanbod nog een toekomst tegenover deze streamingreuzen? Worden deze nieuwkomers onderworpen aan de wettelijke regeling die van toepassing is op alle televisiediensten, en met welke uitdagingen en gevolgen?
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]