(update 9 juni) De YoungDogs-jury heeft samengezeten en het verdict is er. Peter Ampe, Joost Berends en Koenraad Lefever hebben twee winnaars geselecteerd die mee met YoungDogs riching Cannes gaan. Jawel: de tweede YoungDogs Belgium-pitch en al meteen een primeur. YoungDogs beloont dit jaar twee individuele deelnemers. Toeval wil dat plaats één en twee ingenomen zijn door twee creatieve cavalier seuls in de sector.
De briefing van één daagde jonge creatieven uit om een concept/campagne te bedenken om de Vlamingen opnieuw dichter bij mekaar te brengen. Uit de ingezonden ideeën blijkt dat jonge creatieven dat vooral zouden doen aan de hand van Thuis en of Jeroen Meus’ Dagelijkse Kost. Hieronder alvast de top 3:
1: Samen Thuis - Arjen Tarras (Duval Guillaume)
2: De Thuis Match - Cato Decoster (Make Lemonade)
3: Één geeft er eentje - Lucas Bernaerts & Sofie Verstraeten (Amphion)
De derde plaats kan YoungDogs dankzij de steun van ACC Belgium belonen met tickets voor St. Canneke.
In de zomer ligt YoungDogs even stil, maar in september is er alweer een nieuwe pitch en die klant heeft al ingestemd. Zeer binnenkort meer...
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]