Oreo - een merk van Mondelēz International - lanceert een campagne voor het grote publiek en nodigt koekjesfanaten uit om de volgende ‘limited edition’ van het bekende Amerikaanse koekje te kiezen. Tot 15 oktober kunnen liefhebbers hun stem uitbrengen op de website van Oreo.
Oreo is meer dan 100 jaar geleden geboren in de Verenigde Staten en sindsdien heeft het koekje, dankzij haar orinigele samenstelling bestaande uit twee zwarte chocoladekoekjes met middenin witte vanillecrème, wereldwijd heel wat harten veroverd.
De komende dagen strijden vier nieuwe varianten om een plaats in het Oreo-gamma van volgend jaar: de Oreo Banana Splash, een variatie op de gekende combinatie van banaan en chocolade, de Oreo Brownie Batter, een chocoladevulling met een volle smaak, de Oreo Lemon Twist, met een fris en fruitig tintje, en tot slot, de Oreo Coconut Delight, een klassieker met een exotisch smaakje.
De deelnemende landen zijn België, Nederland, Frankrijk, Engeland en Ierland. De smaak die de meeste stemmen haalt wordt als winnaar aangeduid en bekendgemaakt op 21 oktober. De winnende smaak zal vanaf augustus 2017 in de winkels te vinden zijn, de ideale gelegenheid voor de fans om hem daadwerkelijk te proeven.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]