Oreo - een merk van Mondelēz International - lanceert een campagne voor het grote publiek en nodigt koekjesfanaten uit om de volgende ‘limited edition’ van het bekende Amerikaanse koekje te kiezen. Tot 15 oktober kunnen liefhebbers hun stem uitbrengen op de website van Oreo.
Oreo is meer dan 100 jaar geleden geboren in de Verenigde Staten en sindsdien heeft het koekje, dankzij haar orinigele samenstelling bestaande uit twee zwarte chocoladekoekjes met middenin witte vanillecrème, wereldwijd heel wat harten veroverd.
De komende dagen strijden vier nieuwe varianten om een plaats in het Oreo-gamma van volgend jaar: de Oreo Banana Splash, een variatie op de gekende combinatie van banaan en chocolade, de Oreo Brownie Batter, een chocoladevulling met een volle smaak, de Oreo Lemon Twist, met een fris en fruitig tintje, en tot slot, de Oreo Coconut Delight, een klassieker met een exotisch smaakje.
De deelnemende landen zijn België, Nederland, Frankrijk, Engeland en Ierland. De smaak die de meeste stemmen haalt wordt als winnaar aangeduid en bekendgemaakt op 21 oktober. De winnende smaak zal vanaf augustus 2017 in de winkels te vinden zijn, de ideale gelegenheid voor de fans om hem daadwerkelijk te proeven.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]