Welke prikkels werken nog?

De hele dag bombardeert u uw doelgroepen met zintuiglijke prikkels? In de hoop hun aandacht te trekken en hen te overtuigen om interactie met uw merk tot stand te laten komen? Maar raakt u nog wegwijs uit de jungle van impulsen? STIMA organiseert op 27 juni in Gent een Brand Café 'Branding & Senses' over manieren om uw merkverhaal beter te versterken.
Meer informatie vindt u op de website van STIMA.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]