- 27/10/2021 18:00
Drie jaar na de lancering van de Influencer Marketing Guidelines door het Communicatiecentrum (JEP) en FeWeb is het tijd om deze aanbevelingen te evalueren. Deze aanbevelingen bepalen wanneer en hoe je een post als reclame moet aanduiden (bv via hastags) zodat de context voor de volger duidelijk is.
De beroepsverenigingen van het Communicatie Centrum en FeWeb ontwikkelden een nieuw voorstel dat beantwoordt aan de opmerkingen van de minister van Consumentenzaken, de consumentenorganisaties, de academische wereld en de beroepsverenigingen uit de sector. Maar wat is de mening van de influencers en de content creators zelf? En welke suggesties dragen de digitale en contentbureaus actief in influencermarketing bij?
Op woensdag 27 oktober om 18u houdt FeWeb een online overleg:
- Welke punten kwamen naar voor tijdens de evaluatie?
- Wat leren we uit de klachten bij de JEP?
- Hoe ziet het nieuwe voorstel er uit?
Als deelnemer aan dit online overleg krijgt u de mogelijkheid om uw mening en feedback te geven. Op basis van deze reacties werken FeWeb en het Communicatiecentrum verder aan een definitieve versie van de Influencer Marketing Guidelines.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]