Welkom in mijn zone... met PUB

Media / News

Ha, december... cadeautjestijd. En wat past beter onder de kerstboom dan een smakelijk nummer van PUB Magazine? Jaja, het einde van het jaar is aangebroken. En natuurlijk is PUB bij jou. Het laatste nummer van het jaar is beschikbaar voor onze abonnees, op papier en natuurlijk ook online.  Onze cover zegt veel over het hoofdthema van het tijdschrift. "Inmyzone" is een cover die je natuurlijk doet denken aan Amazon-pakjes! Mina Cohn, een student aan het CAD, ontwierp dit prachtige stuk. Ze werkte onder leiding van Jack Durieux, haar leraar. We richtten ons op het lokale. De helden van onze lokale economie. Wij stellen u voor merken te ontdekken die erin geslaagd zijn zich te vestigen: Dripl, Plankgoed, Ender and May, BIGH, Indigène, Simone à Soif..., Maar ook lokale bureaus, zoals Phobos & Actor, Hungry Minds, Your Communication Sucks, GBL Studio, Tramway 21,... Voorts: Belgische blauw-witte mediagroepen met oog voor lokaal adverteren: IPM, RMB, Rossel, DPG Media, Ads & data, Roularta.... Hoe kijkt men vanuit mediabureaus (Christine Brone van PHD Media, Régis Watrisse van Mediaplus, Julie Wijns van IPG Mediabrands...) naar lokaal adverteren? We gaven ook het woord aan persoonlijkheden uit onze sector, zoals Laurence Dessart van HEC Liège, Thierry Jourquin van XRIntelligence...  En toen vroegen we ons af of er in deze moeilijke tijden nog plaats is voor 'schoonheid'?... Jaja!

U wilt nog meer namen? Hier zijn ze! Klaartje Galle, Peter Ampe, Laurie Lacourt, Davy Caluwaerts, Koenraad De Ridder,... Johan Van Mol vertelt hoe je diversiteit & inclusie kunt meten. En als een creatief directeur een bijlwerper wordt, gaat PUB hem natuurlijk ontmoeten! Ha, en we gingen op bezoek bij de familie Happiness, pardon: de familie Cuypers-Corrigan! En Niet Nu Laura? Toch wel, Nu Laura! De kers op de taart is dat Joe La Pompe de champagne in de schijnwerpers heeft gezet!  Laten we de kurken al knallen met de laatste PUB van het jaar 2022.  🍾