WELL brengt Busworld naar Brussels Expo

Busworld is een internationale beurs die normaal elke twee jaar plaatsvond in Kortrijk. Door het groeiende succes verhuist Busworld dit jaar naar Brussels Expo in de schaduw van het Atomium. WELL ontwikkelt voor elke editie een nieuwe brand visual die het niet alleen internationaal uitrolt, maar tevens implementeert in alle bestaande communicatietools. Daarnaast verzorgt WELL de website, het online registratieplatform en de mobile app.
WELL stak ook de affiche in een nieuw jasje. In deze nieuwe visual toont het communicatiebureau dat Busworld het epicentrum is van de bus- en coachcommunity: Busworld brengt alle professionals uit de buswereld samen om hun kennis en expertise te delen. De uitdaging lag erin om een herkenbare maar iconische visual te maken voor elke locatie. De skylines schetsen meteen een karakteristiek beeld van de respectievelijke gaststeden.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


