Well, Enfant Terrible?

Enfant Terrible in Kuurne moet the place to be worden voor kids met pit en ouders met smaak. Well ontwikkelde het logo, de huisstijl, alle marketing- en communicatietools en de website.
In Enfant Terrible vinden de klanten gewone schoenen, maar de meeste zijn toch een tikkeltje tegendraads en ondeugend. Het logo is daarom wat nonchalant, niet perfect geschreven en niet mooi rond. De ‘duivelshoorntjes' moeten een extra touch aan het geheel geven en wordt in de ganse huisstijl als mascotte van Enfant Terrible gebruikt.
De huisstijl is geïntegreerd in alle communicatietools, zoals de winkeltassen, billboards, advertenties, stickers- en visitekaartjes. De huisstijlmiddelen bleven bewust speels: een frisse muntkleur werd aangevuld met tekeningen en kraftpapier. De website is een one pager met integratie van sociale media. Foto’s vanop Facebook worden meteen op de website gepubliceerd. Hierdoor hoeft de klant geen CMS te gebruiken om nieuwe foto’s aan de site toe te voegen.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]