Havas Commerce sloot een partnership met de Paris Retail Week, Europa's grootste retailevenement. Beide partijen werken aan een wereldwijde studie om te begrijpen hoe retailers met de pandemie zijn omgegaan en hoe zij de toekomst een jaar later zien, waarbij de nadruk ligt op wat de pandemie voor hen heeft veranderd, hoe zij de toekomst zien, hun prioritaire aandachtsgebieden, in welke sector zij van plan zijn hun tijd en geld te investeren en hun reclame- en media-investeringsstrategie.
Hoe meer retailers aan dit onderzoek meedoen, hoe beter de dekking zal zijn en hoe representatiever de studie zal zijn. De resultaten van de studie, die een overzicht zal geven van de retailmarkt vanuit een intern perspectief, zullen exclusief worden toegezonden aan al degenen die zullen hebben deelgenomen.
De link naar de studie: survey Havas Commerce
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]