WFF Frankrijk kaapt Snapchat

Op de Internationale Dag van de Biodiversiteit, gisteren 22 mei, kaapte WWF Frankrijk het favoriete sociale netwerk van Generatie Z, Snapchat, om 15 tot 25-jarigen bewust te maken van de gevolgen van het broeikaseffect. De NGO richtte zich op de ‘Snapchat’s map’, een gegevensplatform dat 19 miljoen gebruikers in staat stelt real-time en over de hele wereld de ‘warmtegebieden’ te volgen (grote evenementen en trends gedeeld door gebruikers). Gedurende 24 uur speelde WWF France met deze functie: er werden series snaps gemaakt om een gebied met ongewone hitte in het Noordpoolgebied te creëren. Snapchatgebruikers die op het gebied klikten, kregen video’s te zien met waarschuwingen over het gevaar van klimaatverandering voor de natuur. De video’s lieten hen daarnaast ook zien hoe ze actie kunnen ondernemen.
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]