- 25/03/2021
‘The New Yorker’ is alom gekend voor zijn geïllustreerde covers. In 2013 introduceerden Michael Prigent en Aurélie Polet het concept van een vervolg op dit cultmagazine. ‘The Parisianer’ was het begin van een beeldend avontuur, weldra gevolgd door ‘Le Montréaler’ en ‘The Tokyoiter’.
Het Huis van het Beeld in Brussel neemt zijn hoed af voor deze sprekende initiatieven, en sluit zich aan bij het concept met ‘The Brusseler’. Creatief collectief What’s in a name? mocht op uitnodiging een persoonlijke hommage brengen aan de Belgische hoofdstad. Het werd een eigenzinnige in-your-face-omslag waarin Magritte, bloedbeuling en Zwangere Guy met gelakte nagels de ‘brol soul’ verkondigen. Het ontwerp is momenteel als Fine Art Print te koop bij De Makers Galerij in een gelimiteerde uitgave van 25 exemplaren. Het is eveneens mogelijk om het werk volgens de regels van de kunst te laten inlijsten.
De expositie opent op 25 maart 2021 in Seed Factory te Brussel en is ook online te bezichtigen op TheBrusseler.eu.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]