- 25/03/2021
‘The New Yorker’ is alom gekend voor zijn geïllustreerde covers. In 2013 introduceerden Michael Prigent en Aurélie Polet het concept van een vervolg op dit cultmagazine. ‘The Parisianer’ was het begin van een beeldend avontuur, weldra gevolgd door ‘Le Montréaler’ en ‘The Tokyoiter’.
Het Huis van het Beeld in Brussel neemt zijn hoed af voor deze sprekende initiatieven, en sluit zich aan bij het concept met ‘The Brusseler’. Creatief collectief What’s in a name? mocht op uitnodiging een persoonlijke hommage brengen aan de Belgische hoofdstad. Het werd een eigenzinnige in-your-face-omslag waarin Magritte, bloedbeuling en Zwangere Guy met gelakte nagels de ‘brol soul’ verkondigen. Het ontwerp is momenteel als Fine Art Print te koop bij De Makers Galerij in een gelimiteerde uitgave van 25 exemplaren. Het is eveneens mogelijk om het werk volgens de regels van de kunst te laten inlijsten.
De expositie opent op 25 maart 2021 in Seed Factory te Brussel en is ook online te bezichtigen op TheBrusseler.eu.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]