Creatief collectief What’s in a name? tekent opnieuw voor een reeks landmarks om de bezoeker wegwijs te maken in de Arteveldestad: van De Vooruit tot de Krook, van de Sint-Jacobskerk tot het Duivelsteen, van Portus Ganda tot het Oud Gerechtsgebouw.
In het verleden werd de hele stad al in kaart gebracht voor het Parkeerplan met een heus scala aan point of interest-iconen. De kenmerkende illustraties zullen de komende decennia vooral voor toeristische doeleinden gebruikt worden, met als aftrap de kaart voor de Gentse Feesten 2024.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]