What’s in a name? denkt aan zijn klanten

Nu What’s in name? niemand meer in de eigen b2b-tikibar kan ontvangen, bedachten de freelance creatieven een dankbare actie: dierbare klanten krijgen een gepersonaliseerde fles drank (gin, rum, vodka, whisky, bier,…) op naam en toenaam aan huis geleverd. Elke fles wordt op een originele manier in hun huisstijl gegoten met telkens een knipoog naar het merk, het bureau of de organisatie. Tegelijk vormt de actie een uitnodiging om na de lockdown even samen te klinken, want de ervaring leert: e-peritieven is toch niet hetzelfde… Door de vele reacties zal het communicatiecollectief de direct mailing alvast gericht verlengen.
En ook het PUB-team kreeg een leuke fles! BEDANKT WHAT’S IN A NAME!
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]