Nu What’s in name? niemand meer in de eigen b2b-tikibar kan ontvangen, bedachten de freelance creatieven een dankbare actie: dierbare klanten krijgen een gepersonaliseerde fles drank (gin, rum, vodka, whisky, bier,…) op naam en toenaam aan huis geleverd. Elke fles wordt op een originele manier in hun huisstijl gegoten met telkens een knipoog naar het merk, het bureau of de organisatie. Tegelijk vormt de actie een uitnodiging om na de lockdown even samen te klinken, want de ervaring leert: e-peritieven is toch niet hetzelfde… Door de vele reacties zal het communicatiecollectief de direct mailing alvast gericht verlengen.
En ook het PUB-team kreeg een leuke fles! BEDANKT WHAT’S IN A NAME!
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]