What’s in a name? doet broek af voor de negende kunst

Stripgids houdt de vinger aan de pols van wat er leeft in de wereld van de Vlaamse en internationale strip. Aan de hand van interviews, essays, nieuwsberichten, columns, recensies en voorpublicaties brengt het literaire tijdschrift zijn lezers op de hoogte van wat er reilt en zeilt.
Tegenwoordig hangt er een donkere wolk boven de Nederlandstalige stripwereld. Er is soms sprake van de marginalisering van de 9de kunst en een malaise. Twee vragen staan hierover centraal in Stripgids: op welke plekken liggen kansen voor het beeldverhaal? En is het überhaupt mogelijk om stripmakers meer bestaanszekerheid te geven?
Creatief collectief What’s in a name? bracht de socio-economische situatie in de hun gekende stijl treffend in kaart.


CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





