What’s in a name? geeft hoop bij kanker

Het boek Veerkracht: verhalen van hoop bij kanker brengt 20 getuigenissen van mensen geconfronteerd met kanker. De verhalen focussen niet op het medische traject, maar wel op de mens achter de ziekte. Waar vindt deze steun? Waar haalt die kracht? Welke hoopvolle boodschap wil hij of zij geven aan anderen?
Zowel bekende als onbekende mensen getuigen in het boek. Mannen, vrouwen, jong en ouder. Ook zijn er enkele getuigenissen van mensen die een dierbare verloren en hierop terugblikken. De rode draad doorheen al die verhalen? Hoe menselijke verbinding en warmte onverwoestbaar blijken.
De drijvende kracht achter het project is psycholoog en coach Pieter Detombe. Zijn persoonlijke missie is om mensen positief te inspireren rond mentale veerkracht. Op die manier wil hij bijdragen aan persoonlijk welzijn, interpersoonlijke verbinding en tegelijk aan een warmere samenleving.
Communicatiecollectief What’s in a name? ontwierp het ‘Veerkracht-model’ en verzorgde de lay-out van het boek. De winst op de verkoop gaat naar Kom op tegen Kanker.
“Dit boek illustreert op een pakkende wijze hoezeer mensen geconfronteerd met kanker een inspiratiebron kunnen zijn voor meer begrip, waardering, warmte en medemenselijkheid. Het is goed naar hen te luisteren door dit boek te lezen.”
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]